  • 1. Data: 2009-08-03 17:53:29
    Temat: 3 linie w domu
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Witam serdecznie.

    Otoz w planowanym pietrowym domu maja byc 3 linie telefoniczne (w domysle
    VOIP badz ERA firmowa): 1 domowa, 2 firmowe.

    Na parterze maja byc dwa biura, gdyz sa dwie firmy, w zwiazku z tym chce aby
    do biura nr 1 mozna bylo sie dodzwonic tylko z pierwszej firmowej linii i
    linii domowej a do drugiego biura tylko z linii numer 2 plus z linii
    domowej.
    Dodatkowo chcialbym aby aparaty do linii domowej znajdowaly sie sie na
    parterze w kuchni i na pietrze na korytarzu i w sypialni.

    Jak to rozwiazac? Na co zwracac uwage?
    Centralka? 3 osobne bramki VOIP? Telefony IP, a moze jakis router z
    budowanym VOIP?
    Prosze o konkretne modele urzadzen.

    Pozdrawiam Seba

  • 2. Data: 2009-08-03 20:35:19
    Temat: Re: 3 linie w domu
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Sie, 19:53, "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu> wrote:
> [...]
    >
    > Jak to rozwiazac? Na co zwracac uwage?
    > Centralka? 3 osobne bramki VOIP? Telefony IP, a moze jakis router z

    Trochę nie rozumiem co to znaczy, że: np. "aby do biura nr 1 mozna
    bylo sie
    dodzwonic tylko z pierwszej firmowej linii i linii domowej" Czy to
    oznacza,
    że nikt więcej ma się tam nie dodzwonić?

    Ogólnie zainteresuj się np. FRITZ BOX FON WLAN 7170 - powinno spełnić
    wszystkie
    Twoje oczekiwania a po szczegóły zapraszam na alt.pl.voip.

    Ircys

  • 3. Data: 2009-08-03 20:49:40
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "Ircys" napisał w wiadomości

[...]

    ---------

    Chodzilo mi o to aby klienci z firmy 1 nie byli laczeni do biura numer 2 i
    na odwrot.
    Natomiast rozmowy przychodzace na numer domowy moglyby byc odbierane zarowno
    w biurze nr 1 jak i w biurze nr 2, a takze w kuchni i na pietrze w
    przedpokoju i w sypialni.

    Biuro 1:
    odbieranie polaczen tylko z firmowej linii nr 1 + odbieranie polaczen z
    linii domowej

    Biuro 2:
    odbieranie polaczen tylko z firmowej linii nr 2 + odbieranie polaczen z
    linii domowej

    Kuchnia, przedpokoj na pietrze i sypialnia:
    odbieranie polaczen tylko z linii domowej

    Plus wewnetrzne polaczenia pomiedzy wszystkimi telefonami w domu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-04 07:07:25
    Od: Marek <s...@e...pl>

    W takim przypadku polecamy centrale IP-PBX np. 2 lub 4 linie miejskie
    i 8 lub 10 telefonów wewnętrznych. W centrali wbudowanych jest już
    8 bramek VoIP. Bez limitu i licencji. Całość od 950 zł netto.
    Na liniach firmowych można włączyć DISA lub Infolinia czy skrzynkę
    pocztowa e-mailowa.

    Więcej informacji na www.elektronix.pl