  • 11. Data: 2017-07-26 19:31:13
    Temat: Re: 2 nowe gołębie ...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej nie jestes na biezaco, nikt nie jest bo zmiany szybko zachodza. Pokazywali w
    tv kota skazanego przez sad. Zeby zachowac jego, znaczy sie kota, prawo do
    prywatnosci mial zamazany pyszczek. Wcale by mnie nie zdziwilo jak by byl unijny
    przepis ze wroblom nie wolno latac od 17 do 6.

  • 12. Data: 2017-07-27 21:24:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-07-26 o 16:24, elmer radi radisson pisze:

    > Miales na mysli oczywiscie chorobę wściekłych krów!

    Hm.......? Twierdzisz, że krowy fruwają?

  • 13. Data: 2017-07-28 09:32:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-22 o 23:33, re pisze:
    > Jak w tytule, na balkonie wykluły mi się 2 gołębie i teraz będą Wam
    > robiły na samochody :-)
    Fajnie. Zawsze chciałem mieć kogoś kto bedzie mi robił na samochód :)
    Jak się samemu robi na dom, jacht i samochód to długo się robi. Dobrze
    mieć pomocników.

    --
    LordBluzg(R)

  • 14. Data: 2017-07-28 09:38:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    prywatnosci mial zamazany pyszczek. Wcale by mnie nie zdziwilo jak by byl unijny
    przepis ze wroblom nie wolno latac od 17 do 6.

    Ale wróbel to nie ptak, Unia tak może zadecydować. Ptaki chodzą a wróbel
    skacze, czyli to rodzina płazów, jak żaba lub owadów, jak pasikonik.

    --
    LordBluzg(R)

  • 15. Data: 2017-07-28 15:53:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wczoraj w daleko od noszy siostra Basen mowila ze wrobel to dziecko golebia, znaczy
    sie golab tylko maly. A ze to nie bylo na tvpis to musi byc prawda.

  • 16. Data: 2017-07-28 16:17:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-07-27 21:24, Uzytkownik wrote:

    > Hm.......? Twierdzisz, że krowy fruwają?

    Myślę że po ugryzieniu przez odpowiednio dużego kleszcza - tak.

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2017-07-29 10:27:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

> [...]
    Fajnie. Zawsze chciałem mieć kogoś kto bedzie mi robił na samochód :)
    Jak się samemu robi na dom, jacht i samochód to długo się robi. Dobrze
    ---
    Mnie teraz na balkon robi to mi się chyba też opłaca. Całkiem jak Tesla :-)