  • 41. Data: 2023-10-31 19:22:56
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Oct 2023 16:41:16 +0100, io wrote:

    > Twierdziłeś, że "sieć nie wytrzyma" a nie, że "niewłaściwego pochodzenia".

    No ale jak to ma byc z z OZE, to siec musi w dzien wytrzymac :-)

    J.

  • 42. Data: 2023-10-31 19:22:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-31 o 16:41, io pisze:

    > Twierdziłeś, że "sieć nie wytrzyma" a nie, że "niewłaściwego pochodzenia".

    Jedno nie wyklucza drugiego.

    Nie ma takich sieci które naładowałyby powszechne samochody elektryczne

    Trzeba zbudować sieci i elektrownie atomowe bo przecież ekofaszyści
    jęczą że prąd z węgla nie jest koszerny ;-)

    Akumulatory aby gromadzić prąd w dzień a ładować auto są CHOLERNIE drogie.

    To potrwa dekady tymczasem represje na samochody spalinowe wchodzą już w
    2024 r.

    To chcemy czystego powietrza w miastach JUŻ czy możemy sobie poczekać
    dekady?

  • 43. Data: 2023-11-01 12:22:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 28 Oct 2023 20:50:44 +0200, _Master_

    > Czy musimy się kisić w bateryjnym szlamie?

    Niestety musimy prostować te twoje bzdury (i tego povagowanego zjeba). Na
    szczęście są tacy, co dawno wyjaśnili jakie brednie (typowe dla ruskiego
    konfederaty) powielasz. Masz tu, baranie, serię o wodorze i posłuchaj z
    uwagą, bo jest tu wyjaśnione dlaczego spalanie wodoru (czy innych
    syntetycznych gówien) to absurd:

    https://www.youtube.com/watch?v=1Ajq46qHp0c
    https://www.youtube.com/watch?v=vJjKwSF9gT8
    https://www.youtube.com/watch?v=DGL5g91KwLA
    https://www.youtube.com/watch?v=0d0MPg7DxbY

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2023-11-01 14:26:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 31.10.2023 o 19:22, J.F pisze:

    > No ale jak to ma byc z z OZE, to siec musi w dzien wytrzymac :-)

    Twoja nie wytrzymuje?

  • 45. Data: 2023-11-01 15:53:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 29 Oct 2023 14:54:55 +0100, _Master_

    > Ja dostrzegam ogromne koszty wytworzenia pojazdu

    Koszty wytworzenia samochodu elektrycznego są mniejsze niż spalinowego.
    Bateria jest bardziej kosztowna, ale i tak zwraca się energetycznie
    najdalej po 20 tys. km, nawet ta ogromna z Tesli, której większość
    użytkowników nie potrzebuje.

    > i problemy z wydolnością sieci energetycznej.

    Problemy to ty masz z wydajnością zwojów mózgowych, bo elementarnej
    matematyki nawet nie ogarniasz. Masz tu, znowu, ktoś to zrobił za ciebie
    żebyś nie musiał się męczyć, konfederacki dzbanie:

    https://www.youtube.com/watch?v=7dfyG6FXsUU

    > Jeśli prawdą jest tak zły stan powietrza i ocieplenie będzie nas ZABIJAĆ
    > to nie możemy czekać aż Kowalski poradzi sobie z "ceną rozwoju"
    > Trzeba działać tu i teraz.

    Tak, trzeba działać i tępić takie konfederackie kurwy jak ty, które ciągną
    m.in. na wschód żeby dalej jarać ruskie i turbańskie paliwka tudzież
    ichniejszy wodór, bo aktualnie to jedyna sensowna metoda jego pozyskiwania.

    > Przy spalaniu wodoru unikamy produkcji niepotrzebnych aut

    Bueheheh

    > a wodór i tak trzeba będzie pozyskiwać czy do ogniw paliwowych czy do SPALANIA.

    Nie trzeba będzie, wystarczy tylko pozyskiwać NADWYŻKI z OZE, a potem i tak
    nie warto tego pakować do samochodów, tylko lepiej na miejscu zrobić prąd i
    go przesłać do baterii. Wodór to absurdalnie głupia opcja, szczególnie do
    samochodów osobowych, a już absurdem jest jego klasyczne spalanie.

    > Elektryki to ślepa uliczka z której się będziemy śmiać
    > taka samo jak z "JAKOŚCI" CD.

    Nie wiem kto się śmieje, poza takimi dzbanami jak ty, szczególnie
    podważając ich jakość w stosunku do ówczesnych magnetycznych taśm i czasu
    który przetrwały -- a CD zostało ogłoszone w 1980, więc ja używałem ich
    przez 25 lat, a potem ich wariacji gdzie można było zapisać skompresowaną
    muzykę, czy DVD, jeszcze dłużej. To tak jakby stwierdzić że kasety czy
    winyle były ślepą uliczką, bo zostały wyparte przez CD, a aktualnie przez
    po prostu nośniki pamięci.

    Elektryki pozostaną z nami na bardzo długo, jedyne co się będzie w nich
    zmieniać, to baterie. Szczególnie że już dzisiaj można je wymieniać w 5
    minut nie czekając na ich ładowanie.

    > Ani jakość ani wygoda.

    Gówno wiesz o tym, bo jeździsz starymi spalinowymi trupami,
    w samochodzie z baterią nawet nie siedziałeś, o jeździe nie wspomnę.

    > Jest jeszcze druga ewentualność że elektryki to tylko marketing
    > wycierający sobie gębę ekologią

    Debilu konfederacki, podczas spalania wodoru nadal powstają rakotwórcze dla
    ludzi NOx, a podczas jego produkcji niewiele mniej syfów niż z produkcji
    paliwa.

    > Fuzja termojądrowa to pod względem technologi kosmiczna BREDNIA ale
    > jednak ludzie próbują ją udoskonalać

    Napisała ruska konfederacka kurwa, której zależy na tym aby jak najdłużej
    palić ruskie paliwka. Takie debile jak ty kiedyś też twierdziły że
    samochody spalinowe to kosmiczna brednia a dawno temu zastąpiły konie i
    nadal PRÓBUJĄ być udoskonalane (próbują, bo już niewiele da się z tego
    gówna wykręcić), prace nad rozszczepianiem atomów też rzekomo były brednią
    a jakoś dzisiaj, po ujarzmieniu, prąd się z tego jednak produkuje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2023-11-01 15:58:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Oct 2023 10:43:48 +0100, _Master_

    > Nazwij tak specjalistów od Toyoty.

    Ci specjaliści w 2007 zaprezentowali Mirai jako cudowne dziecko i do
    dzisiaj jest to niemowlak -- w 2015 wystartowała Tesla i inni z BEV i mimo
    dekady różnicy już są kosmiczne wartości do przodu. Wodorowych Mirai'ów
    sprzedano "całe" 10 tys. przez blisko 15 lat, BEVów jeździ 18 mln. I tyle w
    temacie tych toyotowych specjalistów.

    > Bo Ty to jesteś GOŚĆ ;-)

    Tyś zaś jesteś konfederacka kurwa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 47. Data: 2023-11-01 16:00:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Oct 2023 19:43:39 +0100, J.F

    > Na razie to Toyota jeden samochod wodorowy robi,
    > na ogniwach paliwowych, zbiornikach cisnienieniowych,
    > nieprzyzwoicie drogi ... stad podejrzenie, ze to ślepa uliczka.
    > Tacy to i specjalisci :-)

    Ale to jest segment E, dlatego jest drogi. Kluczowe jest jednak, że nikt
    jednej zalety wodoru, jaką jest szybkość tankowania (a i to jest wątpliwe
    gdy samochód po samochodzie musi odczekać 15 minut, plus 5 minut
    tankowania) w zasadzie nie potrzebuje. To już lepiej dzierżawić akumulator
    i wymieniać go w 5 minut, jak w NIO.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2023-11-01 17:11:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-01 o 15:58, Myjk pisze:
> [...]
    > dekady różnicy już są kosmiczne wartości do przodu. Wodorowych Mirai'ów
    > sprzedano "całe" 10 tys. przez blisko 15 lat, BEVów jeździ 18 mln. I tyle

    Ale przecież nie chodzi o ZYSK tylko o EKOLOGIĘ ;-)

    > Tyś zaś jesteś konfederacka kurwa.

    Wypowiedział się specjalista od napędów ;_)

  • 49. Data: 2023-11-01 17:12:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-01 o 15:53, Myjk pisze:
    > Koszty wytworzenia samochodu elektrycznego są mniejsze niż spalinowego.
    > Bateria jest bardziej kosztowna,

    Geniusz kurwa GENIUSZ ;-)

  • 50. Data: 2023-11-01 17:14:50
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > m.in. na wschód żeby dalej jarać ruskie i turbańskie paliwka tudzież
    > ichniejszy wodór, bo aktualnie to jedyna sensowna metoda jego pozyskiwania.

    Ty nie chcesz czystego powietrza.

    Tobie NIE ŚMIERDZI

    Ty chcesz mnie zmuszać do kupowania elektryka

    Przyznaj to w końcu FASZYSTO!