  • 21. Data: 2023-10-30 20:05:29
    Temat: Re: 0:58 / 24:09,,,Wodór jak LPG! Japończycy stworzyli instalację ciekłego wodoru pasującą do KAŻDEGO silnika.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-10-30 o 19:54, J.F pisze:
    > Poza tym zanim powstanie cała infrastruktura wodorowa, to spokojnie
    > zdążymy sobie wymienic stare spaliniaki na nowe ...

    i myślisz że podwoimy czy potroimy zdolności elektrycznych sieci
    przesyłowych a każde miasto będzie miało mały reaktor atomowy?

    To chcemy mieć czystsze powietrze w miastach czy nie chcemy?

    Bo jak możemy poczekać i się nikomu nie spieszy to ja jestem za.

    W fiftyfaju trzeba zapisać że za 50 lat coś tam robimy

    ALE DO KURWY NĘDZY ONI ZAPISALI ŻE PODATKI BĘDĄ za KILKA LAT!!!

  • 22. Data: 2023-10-30 23:26:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 30.10.2023 o 19:43, J.F pisze:

    > Na razie to Toyota jeden samochod wodorowy robi,
    > na ogniwach paliwowych, zbiornikach cisnienieniowych,
    > nieprzyzwoicie drogi ... stad podejrzenie, ze to ślepa uliczka.
    > Tacy to i specjalisci :-)

    A i tak ma baterię, bo te ogniwa paliwowe nie są zbyt responsywne.
    Im też po tygodniu paliwo znika?

    Robert

  • 23. Data: 2023-10-30 23:31:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 30.10.2023 o 19:54, J.F pisze:
    > Poza tym zanim powstanie cała infrastruktura wodorowa, to spokojnie
    > zdążymy sobie wymienic stare spaliniaki na nowe ...

    Koło mnie powstała stacja wodorowa. Zapytałem kto tu będzie tankował,
    podobno autobusy.
    Ciekawe są zbiorniki z wodorem. Na kołach. Naczepy. :) W sumie dobre,
    nie trzeba przepompowywać.

    Robert

  • 24. Data: 2023-10-31 08:12:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Na razie to Toyota jeden samochod wodorowy robi,
    > na ogniwach paliwowych, zbiornikach cisnienieniowych,
    > nieprzyzwoicie drogi ... stad podejrzenie, ze to ślepa uliczka.
    > Tacy to i specjalisci :-)

    Z coroczną sprzedażą na poziomie kilkuset sztuk....

  • 25. Data: 2023-10-31 08:13:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > A i tak ma baterię, bo te ogniwa paliwowe nie są zbyt responsywne.
    > Im też po tygodniu paliwo znika?

    "Też", znaczy że gdzie znika?

  • 26. Data: 2023-10-31 08:14:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Koło mnie powstała stacja wodorowa. Zapytałem kto tu będzie tankował,
    > podobno autobusy.
    > Ciekawe są zbiorniki z wodorem. Na kołach. Naczepy. :) W sumie dobre,
    > nie trzeba przepompowywać.

    Jesteś z Poznania?

  • 27. Data: 2023-10-31 10:51:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.10.2023 o 19:56, _Master_ pisze:

    > Wodór da się zmagazynować a prądu NIE

    Dokładnie odwrotnie.

  • 28. Data: 2023-10-31 10:52:02
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.10.2023 o 19:59, _Master_ pisze:

    > LPG się dało. Przeróbki na takim samym poziomie.
    >
    > Logika nakazuje że auto elektryczne jest mnie skomplikowane i powinno
    > być tańsze od spalinowego.
    >
    > Tymczasem jest DROŻSZE.

    Wodorowe będzie jeszcze droższe.

  • 29. Data: 2023-10-31 10:53:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.10.2023 o 20:05, _Master_ pisze:

    > i myślisz że podwoimy czy potroimy zdolności elektrycznych sieci
    > przesyłowych a każde miasto będzie miało mały reaktor atomowy?

    Do ładowania elektryków osobistych wystarczy nocny prąd.

  • 30. Data: 2023-10-31 10:54:39
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Koło mnie powstała stacja wodorowa. Zapytałem kto tu będzie tankował,
    > podobno autobusy.

    Nie słyszałeś, że wodór jest do dużych pojazdów?