Szukana fraza: Autor: Borneq <b...@a...hidden.pl>
Znaleziono: 1503 wiadomości
-
Re: Jak odróżnić czy plama jest jedna czy składa się z dwóch ?
2014-12-09 14:48:30 autor: Borneq
W dniu 2014-12-08 o 00:46, T pisze: > 4b2. przepuść to przez transformate fouriera (potraktuj rozkład krawędzi jako sygnał 1D). W tym widmie juz spokojnie dobierzesz: Jądra mam w ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Dobra reguła przecinania się odcinków - potrzeba szybko
2014-12-10 09:59:07 autor: Borneq
W dniu 2014-12-10 o 09:34, slawek pisze: > Sprawdź co u ciebie jest odcinkiem. Tzn. Prawdziwy Odcinek ma oba końce. Gdy odcinek ma dwa końce, to zawsze znajdzie się przecięcie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Dobra reguła przecinania się odcinków - potrzeba szybko
2014-12-10 15:26:24 autor: Borneq
W dniu 2014-12-10 o 12:28, Piotr Chamera pisze: > Zauważ, że sąsiednie boki wielokąta z definicji _nie mogą_ się > przecinać, a jeśli nie sąsiadują ze sobą, a mają ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Sposoby generowania testowych wielokątów
2014-12-10 15:29:17 autor: Borneq
W dniu 2014-12-09 o 11:44, M.M. pisze: > trzeba uzależnić od rozmiaru prostej figury. Trzeba także pamiętać początkową > figurę - to będzie w przybliżeniu obrys tej losowej. ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Jak odróżnić czy plama ma kontur czy jest rozmyta?
2014-12-11 17:44:14 autor: Borneq
W dniu 2014-12-10 o 12:37, M.M. pisze: > Policz pochodną i podziel ją przez odległość do bliższego z krańców > odcinka. Gdy ma zero, to wiadomo, kolor nie narasta i nie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Dobra reguła przecinania się odcinków - potrzeba szybko
2014-12-11 19:09:58 autor: Borneq
W dniu 2014-12-09 o 07:18, slawek pisze: > Sprawdzasz, czy kwadraty których przekątnymi są te odcinki są rozłączne. To nie zawsze działa. Może być duży kwadrat, w nim mały ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Dobra reguła przecinania się odcinków - potrzeba szybko
2014-12-11 22:45:16 autor: Borneq
W dniu 2014-12-11 o 20:58, Piotr Chamera pisze: > To działa odwrotnie - jeśli kwadraty są rozłączne, to odcinki na pewno > się nie przecinają (to jest szybki test), jeśli ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Teoria chaosu i szacowanie liczby przecięć
2014-12-12 00:07:32 autor: Borneq
Mamy prostokąt N razy M oraz k linii długości L. Jaka będzie szacowana liczba przecięć? Dla uproszczenia można by przyjąć kołowy zakres. Przypomina to ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Teoria chaosu i szacowanie liczby przecięć
2014-12-12 07:36:54 autor: Borneq
Zrobiłem zliczanie przecięć dla prostego przypadku zliczania x0 = random(n) y0 = random(n) x1 = random(n) y1 = random(n) i co otrzymałem? n^2/Pi/e Pi i e w jednym równaniu [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Wyniki GeForce GTX 770 w 3DMark
2014-12-13 21:17:11 autor: Borneq
Uruchomiłem 3Dmark, pierwszy test - ten z ogniem powodował błędy. Sky Driver nawet był płynny ale otrzymałem 5056 punktów. Mam procesor Intel Core i3. Tymczasem co prawda z ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet