Szukana fraza: Autor: mgk <m...@w...pl>
Znaleziono: 31 wiadomości
-
Re: Hyper Threading
2009-09-18 07:24:52 autor: mgk
> > Mam algorytm ktory nie skaluje sie liniowo. Przyrost wydajnosci to > > pierwiastek z liczby procesorow. Czyli na 4 rdzeniach jest 2 razy. Na > > 2 jest jakies 1.4 ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Hyper Threading
2009-09-20 18:17:49 autor: mgk
Ktos pytal co to za algorytm. Alpha-beta. Szachy. W algorytmie tym analizujemy drzewko gry. Ciecia galezi zaleza od wartosci zwroconej przez poprzednia galaz. Jesli liczymy na wielu ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Hyper Threading
2009-09-24 07:40:59 autor: mgk
Dziele zadania jedynie w korzeniu. Myslalem o dzieleniu w dowolnym wezle ale masakrycznie duzo problemow by bylo. Przy zalozeniu ze rdzeni i tak nie jest duzo (nie wiecej niz 32) to taki ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Hyper Threading
2009-09-25 07:49:51 autor: mgk
Nie wiem czy bede. A kiedy sa? Zreszta moj program i tak by nie zajol wysokiego miejsca. Ja zrownoleglenie tez zostawilem na koniec. Wszystko inne juz zakodzilem. Ale na serwerach z ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Hyper Threading
2009-09-26 08:17:40 autor: mgk
Niestety mam dzis egzamin takze odpada. Moze za rok. Juz bede miec wtedy prace magisterska napisana o silnilach szachowych i dokoncze moj program. Co prawda tylko kilka rzeczy w GUI mi ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Hyper Threading
2009-09-27 19:13:16 autor: mgk
Czyli masz silniejszy progs od mojego. A co do null move bo mowisz ze testowales. Testowalem to w moim poprzednim silniku i aktualnym. Niby troche przyspiesza. Czasem prawie 2 razy, czasem ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Numeryczne symulacje przepływu i symulacje cząsteczkowe. Filmik.
2009-10-07 07:53:45 autor: mgk
> R-Tree ? Nie bylbym pewien. R-Tree jest dobre dla statycznej geometri gdzie raz budujemy drzewo. Tutaj przy kazdej iteracji musimy drzewo przebudowac. Ale z drugiej strony nie widze ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: podobna grafika
2009-11-17 09:42:14 autor: mgk
Zalezy co rozumiesz przez podobienstwo. Jesli chodzi o maske podobnych pikseli to nie ma problemu. Ale pewnie chodzi Ci o ksztalt. Czyli jesli na jednym obrazie mam kolko, a na drugim ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: lista przebojówalgorytmów
2009-12-15 10:03:29 autor: mgk
Jest taka ksiazka dosc gruba Thomasa Cormena i 3 innych autorow "Wprowadzenie do algorytmow". Sa tam chyba wszystkie "obowiazkowe" algorytmy jakie kazdy powinien znac. ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: lista przebojówalgorytmów
2009-12-15 10:03:48 autor: mgk
Jest taka ksiazka dosc gruba Thomasa Cormena i 3 innych autorow "Wprowadzenie do algorytmow". Sa tam chyba wszystkie "obowiazkowe" algorytmy jakie kazdy powinien znac. ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming