Szukana fraza: Autor: fir <p...@g...com>
Znaleziono: 1215 wiadomości
-
Re: Nielimitowane renderowanie detali
2013-10-21 10:37:41 autor: firr
> > Też zdecydowanie wolę w 3D definiowanie powierzchni. > > > > > > Trochę mi się nie podoba, bo : bo to raczej raster, tyle że 3D, w > > > ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Nielimitowane renderowanie detali
2013-10-27 10:00:49 autor: firr
> > Bardo teoretycznie możemy mieć logarytmiczną zależność > > czasu od liczby obiektów na scenie. > > kiedys wlasnie czytalem jakies takie twierdzenie ze ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: liczby do zakresów
2013-10-29 14:41:21 autor: firr
W dniu poniedziałek, 28 października 2013 16:51:13 UTC+1 użytkownik ToMi napisał: > Cześć > > Czy istnieje jakiś sprawny algorytm, który pozwoliłby zastąpić taki lub ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
ułamki (alternatywnie do floata)
2013-11-13 19:29:56 autor: firr
juz pare razy sie zastanawialem cze gdyby zdefiniowac sobie liczbe jako pare integerow licznik i mianownik (najlepiej jako i64 a nie i32 bo dla 32 bit chyba szybko mogloby dochodzic do ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: ułamki (alternatywnie do floata)
2013-11-14 11:48:10 autor: firr
W dniu czwartek, 14 listopada 2013 10:22:37 UTC+1 użytkownik Robert Winkler napisał: > Nie wiem czy dziś w czasach wszechobecnych kalkulatorów, > > w szkole podstawowej nadal ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: ułamki (alternatywnie do floata)
2013-11-14 16:47:59 autor: firr
tak wogole to wsrod tych czterech dzialan add sub i mul sa binarnie dosyc 'prymitywne' bo z tego co mi sie zdaje (jakos nigdy tego nie 'sprawdzalem') binarne mnozenie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
quadratic bezier patch
2013-11-17 21:37:53 autor: firr
kwadratowa krzywa beziera jest 'robiona' z trzech punktów P0,P1,P2 - dwa punkty P0, P2 tworza koncowki krzywej a trzeci P1 nie lezy na niej tylko jest wyznacznikiem ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
perspektywa z tyłu
2013-11-24 11:18:52 autor: firr
jesli chze zrzutaowac i narysowac punkty 3d na ekranie 2d to po prostu wzorek na perspektywe ktorego uzywam to cos takiego if( z > 1.0 ) { screen_x = (x/z)*500; screen_y = ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: perspektywa z tyłu
2013-11-26 23:47:08 autor: firr
chwilowo mnie to troche zmeczylo ale taki edytor do klecenia ksztaltow z takich lat mozna by zrobic nie jest to tak duzo roboty - przynajmniej przesuwanie punktów myszą, bo moze troche ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: perspektywa z tyłu
2013-11-27 11:19:22 autor: firr
> > ruch myszy jest tez zle obslugiwany bo kursor nie jest wylaczony tylko ukryty i klipniety do rozmiaru okna - juz nie pamietam ale mialem z tym jakis problem a czesto wole robic ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming