Szukana fraza: Autor: Borneq <b...@a...hidden.p>
Znaleziono: 1535 wiadomości
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-14 16:44:43 autor: Borneq
W dniu 14.08.2017 o 16:12, M.M. pisze: > Ale pod jakim względem ciekawy? Żeby nie przekroczyć stosu przy > dużej ilości rekurencyjnych wywołań? Można zapamiętać wskaźniki w ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-14 17:11:42 autor: Borneq
W dniu 14.08.2017 o 16:50, M.M. pisze: > Jak jest ciąg węzłów z jednym potomkiem, to zwalniaj w pętli, gdy > są dwa, to rekurencyjnie - może to wystarczy, nie wiem co ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-14 17:15:25 autor: Borneq
W dniu 14.08.2017 o 16:50, M.M. pisze: > Jak jest ciąg węzłów z jednym potomkiem, to zwalniaj w pętli, gdy > są dwa, to rekurencyjnie - może to wystarczy, To całkiem dobre ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-14 18:56:57 autor: Borneq
W dniu 14.08.2017 o 17:50, M.M. pisze: > Bez debugowania tak: > remove( node ) { > while( node ) { Poprawiona metoda działa, ale zagłębia się za bardzo, bo często ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-15 07:59:17 autor: Borneq
W dniu 15.08.2017 o 03:33, M.M. pisze: > wszystkich pod-gałęzi. Czyli depth(rodzic) = max( depth(childs) ) + 1. > Potem można: > 1) najpierw wchodzić do najpłytszych ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-15 12:55:15 autor: Borneq
W dniu 15.08.2017 o 11:58, slawek pisze: > A co się stanie gdy w C# ręcznie zwolni się korzeń i nic więcej? > To chyba wiem za co lubię C#. Zainteresowałem się językami bez ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-16 15:46:41 autor: Borneq
W dniu 16.08.2017 o 02:52, bartekltg pisze: > unique_ptr<Node> root; > while (i<vec.size()) { > ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-16 16:05:38 autor: Borneq
W dniu 16.08.2017 o 02:52, bartekltg pisze: > vector <unique_ptr<Node>> vec; A ten wektor nie jest w całości na stosie? czy lepiej vector ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-16 16:22:55 autor: Borneq
W dniu 16.08.2017 o 16:11, bartekltg pisze: >> czy też vector tylko podstawowe elementy ma na stosie a tablicę na stogu? > > Oczywiście. To wydaje mi się naturalne ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: Ciekawy problem iteracyjnego zwalniania głębokiego drzewa
2017-08-17 02:46:41 autor: Borneq
W dniu 17.08.2017 o 00:31, bartekltg pisze: >> 2) Malloc ma narzut (chyba) 16 bajtw na każdy węzeł. > > Dlatego pisałem o puli ;-) A co to takiego ta pula? [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming