Szukana fraza: Autor: fir <p...@g...com>
Znaleziono: 1215 wiadomości
-
Re: co jest najtrudniejszego w programowaniu?
2014-06-07 14:49:37 autor: firr
> czesto naturalna reakcją jest odwrót i poszukiwanie czegos przyjemniejszego i latwiejszego co tez moze nie byc takie glupie ogolnie jednak zauwazam cos takiego dziwnego ze porazki ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-07 18:17:58 autor: firr
wogole to fajnie by bylo sie nauczyc takiego kodu engine na pamiec (tak by moc analizowac go w glowie) po czym nauczyc sie go tez w miare sprawnie wpisywac i uruchamiac - ciekawe ile minut ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: wskaźnik na wskaźnik na wskaźnik
2014-06-07 20:29:36 autor: firr
W dniu sobota, 7 czerwca 2014 19:35:42 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał: > na wstępie powiem, że do po tego pytania nie kieruję... więc cisza > > > > nie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: wskaźnik na wskaźnik na wskaźnik
2014-06-07 21:54:08 autor: firr
W dniu sobota, 7 czerwca 2014 21:05:49 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał: > mam jeszcze pytanie, klasyk "co to jest jednostka kompilacji"? > > i drugi klasyk ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-08 11:10:32 autor: firr
w operze działa (wole opere niz chrome ale ostatnio cos mi sie w niej zaczelo lekko chrzanic) - nawet ciekawe, lekko tnie jak na 386 js jest jak wspomnialem gdzies tak od roku (odkad ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: co jest najtrudniejszego w programowaniu?
2014-06-08 18:50:25 autor: firr
nie spodzie [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-08 23:08:40 autor: firr
co jeszcze moge powiedziec, ostatnio studiowalem kod prostej gierki pod androida (czyli w javie) teraz moge zestawic to z tym kodem na canvas w javaskrypcie - jest to pewneo porownanie i ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-09 11:56:51 autor: firr
wogole ostatnio mysle o przymapowaniu klawiatury tak by nie musiec wciskas shifta by moc pisac () {} i jeszcze pewnie ze dwu znaków pytanie tylko jak i gdzie to przerzucić, w sumie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-09 12:42:34 autor: firr
pytanie przy tym jaki bylby idealny sposob rozlozenia klawiszy (podstawa zeby nie trzebabylo wciskac szifta, druga rzeczbyc moge dobre by dla mnie bylo takie mapowanie by skoki palca byly ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: FPS 3D w 265 linii kodu [ciekawostka]
2014-06-09 13:23:03 autor: firr
w wiki jest ciekawy artykul o klawiaturze dworaka z tych pieciu postulatów " - ułatwienie pisania poprzez podział liter na ręce; - maksymalną szybkość i efektywność ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming