Szukana fraza: Autor: fir <p...@g...com>
Znaleziono: 1215 wiadomości
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-18 15:50:54 autor: firr
#v+ //////////////////////////////// class Pixelbuffer { // klasa zawierajaca bufor obrazu. }; ///////////////////////////////////// class Window { private ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-18 16:01:08 autor: firr
najdziwniejszy wydaje mi sie tu ten kawałek z mouse handlerem - objekt ktory dodajesz do objektu okna (by w nim samym ustawic wybrana metode z obiektu game) czy tak sie normalnie robi? (w ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-18 16:59:03 autor: firr
> dla przykladu czy nie lepiej osadzic pixelbufora > blittera i window od razu w Game, lub jeszcze > inaczej na przyklad window w game a pixelbufor w > window z kolei blitter ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-18 23:52:23 autor: firr
co do dziedziczenia z kolei to dla mnie dziedziczenie jest ortogonalnym zagadnieniem, (w stosunku do tego tutaj), [dziedziczenie mozna by wbudowac nawet w basic itp], paradygmatem w sumie ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-19 10:54:20 autor: firr
> > wydaje mi sie ze mozliwosci scislej przedmiotowej i konkretnej rozmowy sie tu mw wyczerpaly aczkolwiek przyklad (tj ten kod) był dobry, ciekawe czy (w ramach tego samego ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-19 12:01:39 autor: firr
moge ew dodac jeszcze pytanie pomocnicze, od jakiegos czasu zaczalem podejrzewac (powiedzmy na 80% powaznie) ze sasada designowa oopu dla wielu przynajmniej ludzi brzmi "podziel i ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-19 14:32:53 autor: firr
> > jest jak najlepszym pomyslem. Jednak jezeli tylko mozna > > unikac stanow mutowalnych (przypisan, zmiany wartosci > > zmiennych -- you name it), to najlepiej pisac ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-20 10:30:21 autor: firr
dla mnie tez dziedziczenie/polimorfizm [co ja sam wolalbym nazwaz programowaniem na ogolnikach - tj takie programowanie gdzie zastepujesz konkretny typ pewna klasa typów] jest innym ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-20 10:43:57 autor: firr
w sumie nie wiadomo tez czy warto uzywac tego & - potrzebne to jest nie tyle moze nawet do rozróznienia typów referencji (jak w c) ale do rozróznienia instancjonowania od trzymania ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: David West: OOP is Dead
2014-02-20 11:00:29 autor: firr
> czy m po lewej jest encja czy referencja, ale i tak programista w c jest swiadomy typu symbolu wiec chyba wychodziłoby ze te & wogole mozna wywalic no dobra w tym sensie tamten ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming