Szukana fraza: Autor: " kenobi" <f...@g...pl>
Znaleziono: 14 wiadomości
-
Re: reguły walki i jej algorytmy (algorytmy walki)
2011-09-28 13:22:10 autor: kenobi
b...@n...pl <b...@n...pl> napisał(a): > On 28.09.2011 13:20, f...@W...gazeta.pl wrote: > > MoonWolf <m...@p...com> napisał(a): > > > >> ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: normalize na fpu
2012-08-13 18:08:31 autor: kenobi
bartekltg <b...@g...com> napisał(a): > On 12 Sie, 11:48, " kenobi" <f...@g...pl> wrote: > > > 90 cykli - i tak szybciej niz to co ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: normalize na fpu
2012-08-13 20:24:03 autor: kenobi
Michoo <m...@v...pl> napisał(a): > On 13.08.2012 15:31, bartekltg wrote: > > On 12 Sie, 11:48, " kenobi"<f...@g...pl> wrote: > > > ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: normalize na fpu
2012-08-13 22:54:44 autor: kenobi
bartekltg <b...@g...com> napisał(a): > On 13 Sie, 20:07, Michoo <m...@v...pl> wrote: > > On 13.08.2012 15:31, bartekltg wrote:> On 12 Sie, 11:48 ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
Re: [asm] fwait
2012-08-20 18:52:39 autor: kenobi
Bogdan (bogdro) <b...@p...gazeta.pl> napisał(a): > W dniu 18.08.2012 16:04, kenobi pisze: > > Czytałem troche ale nie moge tego poki co jasno > > zczaić ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
[win] dzialka szybkostrzelne - dzwiek
2011-09-29 18:09:52 autor: kenobi
mam malego robocika ktory ma dwa dzialka lewe i prawe i co dwie ramki strzela na przemian z lewego i prawego (niewazne zreszta ze dzialka sa dwa bo, i tak jak mysle sprowadza sie to do ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
[needed] dobre algorytmy do raseryzacji (rys.) prymitywow w 2d
2011-12-25 11:56:46 autor: (kenobi)
potrzebowalbym w miare przyzwoitych algorytmow do rysowania (rasteryzacji, ze tak to nazwe - chodzi mi o rysowanie setPixelem) 'prymitywow' w 2d znam bressenhama do kreslenia ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
cs czy p2p
2012-01-02 14:03:04 autor: kenobi
dowiedzialem sie ze dwie glowne 'architektury' w ktorych robi sie systemy komunikujace sie sieciowa to client-serwer i peer-to-peer (przynajmniej ma byc to prawda z tego co ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
draw_state
2012-01-18 20:05:46 autor: kenobi
wczesniej nie wyroznialem tego pojecia ale teraz przyszlo mi do glowy by to wyroznic bo to oddaje pewne subtelnosci scena (w grze czy symulacji) ma pewien stan ale jest on opisany dosc ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming
-
[dis] jak to jest
2012-01-24 12:06:24 autor: kenobi
sa to ciekawe sprawy i mam jakas czesciowa wiedze ale nie wiem dokladniej jak to jest program (mam na mysli glownie windowsa) z punktu swojego widzenia widzi swoja przestrzen procesu w ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.programming