Szukana fraza: Autor: Jacek <n...@w...pl>
Znaleziono: 104 wiadomości
-
Konto dla 10 latka
2005-05-06 16:19:27 autor: Jacek
Chcę założyć konto dla 10 latka. Najlepiej internetowe. Ze wzgledu na młody wiek głównie będzie używane jako "skarbonka" czyli do prowadzenia lokat. Zarówno mBank, jak ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Komornik i ROR
2005-05-23 17:19:55 autor: Jacek
Mam takie pytanie: delikwent ma rachunek ROR z przyznanym limitem kredytowym. Na rachunku jest stan bliski zera. Czy w razie zajęcia ROR przez komornika może on zabrać tylko to, co jest ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Kredyt i hipoteka
2005-11-09 12:37:39 autor: Jacek
Poradźcie Grupowicze coś mądrego. Sytuacja jest taka: kolega wziął kredyt z PKO b.p. Początkowo spłacał regularnie, później zrobił zaległości. Bank ustanowił hipotekę na ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
PKO sprzedał długi
2005-11-09 12:40:10 autor: Jacek
Dziennik Zachodni pisał ostatnio, że "bank PKO sprzedał wierzytelności dłużników za cząstkę wartości firmie windykacyjnej". Czy ktoś orientuje się o jaką część ... [ więcej ]
grupa: pl.biznes.banki
-
Jak wpisać laminator za 300 zł
2004-10-12 11:05:20 autor: Jacek
Prowadzimy działalność na ryczałcie + ewidencja VAT. Zakupiono skaner za 300 zł do użytku firmowego. Wpisujemy go do Ewid. Wyposażenia - to jasne po 1.01.2004. Pytanie, czy w ... [ więcej ]
grupa: pl.soc.prawo.podatki
-
Re: Jak wpisać laminator za 300 zł
2004-10-12 14:30:58 autor: Jacek
Uzytkownik "e-radek" < napisal > > > > Dlaczego jasne? > > tysz jestem ciekaw ;) Pisze, ze jasne, bo od 1.04.2004 trzeba prowadzic Ewidencje Wyposazenia ... [ więcej ]
grupa: pl.soc.prawo.podatki
-
Re: Jak wpisać laminator za 300 zł
2004-10-13 06:17:34 autor: Jacek
Walnąłem głupstwo na grupie: pytam o księgowanie laminatora a piszę o skanerze. Przepraszam. Już wyjaśniam: Kupiliśmy skaner i ten poszedł jako podwyższenie wartości ŚT i ... [ więcej ]
grupa: pl.soc.prawo.podatki
-
Re: Jak wpisać laminator za 300 zł
2004-10-13 09:45:10 autor: Jacek
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał ....... Dziękuję bardzo ! Dzięki takim ludziom jak Gotfryd wraca wiara, że w tym kraju jeszcze ktoś ... [ więcej ]
grupa: pl.soc.prawo.podatki
-
Jak długo trzymać dokumenty?
2004-10-19 17:49:25 autor: Jacek
Mam pytanko: Jak długo trzeba przechowywać dokumenty handlowe? Niby takie proste, że 5 lat od końca roku podatkowego, ale jak te 5 lat liczyć? Czy teraz w październiku można dać na ... [ więcej ]
grupa: pl.soc.prawo.podatki
-
Re: Jak długo trzymać dokumenty?
2004-10-19 23:45:36 autor: Jacek
Coraz bardziej "mnie zaciemnia": Ordynacja Podatkowa (poczytałem) mówi: Art. 32. § 1. Płatnicy i inkasenci obowiązani są przechowywać dokumenty związane z poborem lub ... [ więcej ]
grupa: pl.soc.prawo.podatki