Szukana fraza: Autor: Adamicho <A...@o...pl>
Znaleziono: 6 wiadomości
-
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
2009-01-12 11:57:09 autor: Adamicho
Witam serdecznie. Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu ew. rozwiązaniu problemu. Przy jakiejkolwiek próbie uruchomienia kamery internetowej następuje reset komputera. Kamera działa około ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
2009-01-13 07:27:02 autor: Adamicho
Dziękuję za odpowiedzi-podpowiedzi. Dodam jeszcze, że pod porty USB podłączałem inne akcesoria typu pendrive, odtwarzacz mp4 nie mówiąc o stałym podłączeniu myszki i drukarki ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
2009-01-13 19:30:57 autor: Adamicho
Dziękuję za pomoc. Podłączyłem kamerę, pecet zresetował się. Odnalazłem plik mini011309-1.dmp Podejrzewam, że format daty to jest miesiąc-dzień-rok. Otworzyłem plik za pomocą ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
2009-01-13 22:34:59 autor: Adamicho
Dzięki serdeczne. Jutro przeskanuje komputer, podmienię wersje Skype'a na inną. Jeżeli nic to nie da spróbuje podmienic ów plik. Poniżej wklejam cały tekst diagnostyczny jaki ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
2009-01-15 08:02:31 autor: Adamicho
> odinstalować "skaypa" i sprawdzić czy działa kamera ,sprawź czy działa > poprawnie dźwięk i kamera ,a nastęnie zainstaluj "skaypa" Po odinstalowaniu ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet
-
Re: Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
2009-01-15 10:15:00 autor: Adamicho
> Stawiałbym raczej na jakieś popsute kodeki. Ale to już sprawa softu. ćzyli > NTG. MIałem zainstalowane Code Pack pod Win XP ale w związku ze sprawą wykasowałem je. Został ... [ więcej ]
grupa: pl.comp.pecet